Jubileum­campagne Diakonessen­huis.

Voor het Diakonessenhuis stond een mijlpaal voor de deur: het 175-jarige bestaan! O werd gevraagd mee te denken over dit bijzondere jubileum. Hoe vier je dat? Wij zeggen: samen met de medewerkers, de patiënten en zoveel mogelijk inwoners van de regio. We bedachten een jubileum-motto waarin alles samenkwam: Zorg van harte. Het DNA van ‘het Diak’, de verjaardag en de unieke historie van 175 jaar zorgen vanuit het hart – alles zit erin.

We ontwikkelden samen met communicatie en directie een strategie voor jaar lang durend feest met een iconisch beeldmerk: het rode hart. We bouwden een rondreizende openingstentoonstelling met prachtige oude beelden en ontwikkelden een magazine, jubileumwebsite en -boek met verhalen van Diak-medewerkers en (ex-)patiënten. Het jaar sloten we af met een hilarische muzikale voorstelling en een dampend feest in TivoliVredenburg voor alle medewerkers.