Weet jij wat jou beweegt?

Psychologie Magazine bestaat 40 jaar. Ooit alleen een magazine, inmiddels een drukbezocht platform waar je artikelen, workshops en trainingen vindt en coaching en ontwikkeling voorop staan.

Zo’n jubileum-mijlpaal laat je natuurlijk niet zomaar voorbij gaan. Een goed moment voor een branding campagne. In zo’n campagne leg je uit waarom je een ijzersterk merk bent, wat jou uniek maakt en waarmee jij je onderscheidt. Samen met Psychologie Magazine gingen we daarnaar op zoek.

Het is duidelijk: wie Psychologie Magazine leest is nieuwsgierig. Nieuwsgierig naar hoe je zelf in elkaar steekt en hoe dat zit bij anderen. Zulke zelfkennis krijg je als je weet wat je drijft, wat je raakt, wat je remt. Zo ontstond de campagneslogan ‘Weet wat jou beweegt’. Tegelijk een stimulans (kom op, ontdek wat jou beweegt), een stevig statement (Psychologie Magazine wéét wat jou beweegt) én een flexibele campagneslogan (weet wat je voelt, weet wat je prikkelt, weet wat je opwindt).
We maakten een radiospot, online campagne en advertenties in magazines en kranten, die opvielen en goed gewaardeerd werden!